تحقیقات شین بت درباره در اطلاعات امنیتی در 7 اکتبر

شین بت در حال بررسی نشت اطلاعات امنیتی پس از 7 اکتبر است

رسانه‌های اسرائیلی روز دوشنبه گزارش دادند که سرویس امنیت عمومی اسرائیل (شین بت) تحقیقاتی را در مورد مظنونین به درز اطلاعات از داخل سرویس‌های امنیتی اسرائیل پس از 7 اکتبر آغاز کرده است.

این منابع توضیح داد که شین بت مظنون به درز اطلاعات از سرویس‌های امنیتی به هکرهای اینترنتی بود که برای اسرائیل علیه کشورهای دشمن کار می کردند، اما آنها خسارت زیادی به بار آوردند.

وی افزود: هکرهای سایبری اسرائیل به جای دستیابی به اهداف خود، عملیات مخفی اطلاعات اسرائیل را افشا کردند.

شرکت رادیو و تلویزیون اسرائیل نشان داد که تلاش هکرهای سایبری برای نفوذ به اهدافی در چندین کشور، کشورهای مربوطه را بر آن داشت تا استحکامات اهدافی را که قرار بود مورد حمله قرار گیرند، تقویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش هکرهای سایبری برای نفوذ به اهدافی در چندین کشور، کشورهای مربوطه را بر آن داشت تا استحکامات اهدافی را که قرار بود مورد حمله قرار گیرند، تقویت کنند.

شبکه تلویزیونی اسرائیل مدعی وجود سندی شد که تأیید می‌کند ارتش و اطلاعات اسرائیل از طرح جنبش مقاومت اسلامی (حماس) برای اجرای نبرد طوفان الاقصی 3 هفته قبل از تاریخ حمله در 7 اکتبر مطلع بوده‌اند.

کمیسیون اشاره کرد که لشکر غزه ارتش اسرائیل سندی را تهیه کرده است که در آن نقشه حماس و آنچه در ربودن 200 تا 250 گروگان گنجانده شده است، به تفصیل روند گروگان‌گیری و نحوه اقدام در موارد شدید را توضیح داده است.

این روزنامه به نقل از یک منبع امنیتی گفت که این سند حداقل برای رهبری اطلاعات و رهبری بخش غزه شناخته شده است.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/372239

→ خواندن مطلب قبلی

تظاهرات علیه نتانیاهو

خواندن مطلب بعدی ←

فیلمبرداری پهپادهای حزب الله از عمق اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *