۳۱ شهریور ۱۴۰۳

برگزاری تظاهرات علیه دولت

کانال 13 عبری: بستگان ربوده شدگان امشب علیه دولت تظاهرات برگزار می‌کنند.

بستگان ربوده شدگان اعلام کردند که عصر امروز (شنبه) ساعت 18:15 در خارج از منطقه کریا در تل آویو، تظاهراتی علیه دولت، با توجه به افزایش تنش در بخش شمالی و گزارش از سرگیری مذاکرات، در مراکز مختلف در سراسر اسرائیل برگزار خواهد شد.

همچنین ستاد خانواده‌های بازگشت ربوده شدگان اعلام کرد که تجمع هفتگی در میدان ربوده شدگان تل آویو امشب ساعت 20:00 با تابلوی «برادران و خواهران در اسارت» به مناسبت بزرگداشت این افراد برگزار می‌شود.

اعتراض 2
تظاهرات در اورشلیم

از 120 ربوده شده، 5 جفت برادر و خواهر در اسارت هستند. خانواده ربوده شدگان و بسیاری از شهروندان اسرائیلی که به میدان ربوده شدگان خواهند آمد فریاد خواهند زد: ما نباید فرصت معامله‌ای را از دست بدهیم که همه ربوده شدگان مرده و زنده را به خانه بازگرداند.

در این راهپیمایی، برای اولین بار ویدئویی از نوآ ارگامانی که سه هفته پیش در عملیات ارتش اسرائیل در اردوگاه پناهندگان نصیرات به همراه شلومی زیو، آلموگ مایر جان و آندری کوزلوف از اسارت حماس نجات یافت، پخش می‌شود.

در همین حال، هزاران نفر برای آزادی ربوده شدگان و علیه دولت در روز پنجشنبه در اورشلیم تظاهرات کردند و ورودی شهر را در نزدیکی پل طناب دار مسدود کردند. همچنین، معترضان در نزدیکی اقامتگاه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، آتش روشن کردند و سعی کردند از موانع عبور کنند. درگیری با پلیس در آنجا شکل گرفت.

یکی از ماموران پلیس تجمع غیرقانونی اعلام کرد و نیروهای انتظامی برای برقراری نظم در خیابان وارد عمل شدند.

 

لینک خبر: https://13tv.co.il/item/news/domestic/internal

→ خواندن مطلب قبلی

نظرسنجی: 66 درصد صهیونیست‌ها خواهان کناره‌گیری نتانیاهو هستند

خواندن مطلب بعدی ←

انتقاد شدید اسموتریچ از بن گویر

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *