۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ترس صاحبان املاک از نوسازی در مناطق شمالی

40 درصد از صاحبان آپارتمان‌ها در بحبوحه تهدید جنگ شمال از نوسازی می‌ترسند.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط انجمن پیمانکاران نوسازی، 40 درصد از صاحبان آپارتمان‌ها در شمال اراضی اشغالی به دلیل نگرانی‌های جنگ، بازسازی را به تاخیر می‌اندازند.

بازرسی انجمن پیمانکاران نوسازی که در میان مالکان آپارتمانی که قصد بازسازی در ماه های ژوئیه و آگوست را داشتند، یک یافته قابل توجه را نشان داد مبنی بر اینکه 40 درصد از این مالکان به دلیل ترس از جنگ در شمال، برنامه‌های نوسازی خود را به تعویق انداخته‌اند یا به شدت کاهش داده‌اند.

اران سیف، رئیس انجمن پیمانکاران نوسازی، در پاسخ گفت: وضعیت صنعت نوسازی از 7 اکتبر وخیم است. بسیاری از افراد در این صنعت قادر به امرار معاش نیستند و دولت اسرائیل این صنعت را نادیده می‌گیرد.

سیف ادامه داد، شکی نیست که وضعیت در شمال باعث می‌شود بسیاری از مردم در برنامه‌های خود تجدید نظر کنند و بازسازی منازل خود را به تعویق بیاندازند یا لغو کنند. به طور معمول، جولای و آگوست دوره‌های رونق برای صنعت ساخت و ساز هستند. بسیاری از صاحبان آپارتمان تمایل دارند به خارج از کشور بروند و آپارتمان‌های خود را به پیمانکاران نوسازی بسپارند یا به آپارتمان‌های جدید خود را نقل مکان کنند.

وی افزود که کل صنعت از نادیده گرفتن توسط دولت رنج می‌برد و این موضوع بر معیشت هزاران نفر تأثیر گذاشته است. سیف گفت: این واقعیت که ما کارگر نداریم؛ کار ساخت و ساز به شدت در حال سقوط است؛ معیشت آسیب می‌بیند؛ و دولت ما را نادیده می گیرد، باید تغییر کند.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/business-and-innovation/real-estate/article-807823

→ خواندن مطلب قبلی

تظاهرات در تل آویو

خواندن مطلب بعدی ←

سفر رئیس موساد به دوحه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *