۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سو استفاده جنسی خاخام از پسران 13ساله

خاخام متجاوز دستگیر شد.

خاخام مناخیم یاوه، 51 ساله، این هفته به اتهام رهبری یک فرقه در اورشلیم و سوء استفاده جنسی از پسرانی که در این فرقه بودند، دستگیر شد.

یاوه، شاگرد خاخام الیزر برلند و پدر 17 فرزند است و چهار تن از شاگردان سابق یاوه علیه وی به پلیس شکایت کردند.

یکی از شاهدان با نام مستعار مردخای گفت: یاوه به انجام هر کاری از جمله نفرت انگیزترین اعمالی که در تورات نوشته شده بود، مجاز بود.

مردخای ادعا کرد که خاخام یاوه به او تجاوز جنسی کرده است. او مدام به من هشدار می‌داد که می‌دانی نباید این را در زندگی خود به کسی بگویی زیرا ممکن است اتفاق بدی برایت بیفتد. این کاری است که من صرفاً با تو و برای تو انجام دادم، چنین کاری با کسی نمی‌کنم.

مردخای  گفت که جرایم جنسی به نام تورات مقدس ما انجام شده است و یاوه برای توجیه اعمال خود از آیات تورات استفاده می‌کند. به گفته مردخای، او مدام به من این احساس را می‌داد که به کسی نیاز دارم تا از من حمایت کند و به کسی وابسته باشم. او به سادگی عفت من را گرفت و حدود چهار سال از من سوء استفاده کرد.

یکی دیگر از شاهدان، تزاچی زیتلین اذعان کرد: یاوه جدی‌ترین تجاوزات جنسی را به هر شکل و روشی شروع می کرد. خانواده من متوجه شدند که در این رابطه مشکلی وجود دارد و با تلاش زیاد ما را از هم جدا کردند.

شخصی با نام مستعار ناتان گفت که خاخام به دنبال پسران 13 ساله می‌گشت زیرا در آن سن، آنها هیچ نظری ندارند. او مستقیماً می‌گفت که به دنبال چنین پسرهایی است.

پلیس اعلام کرد: روند تحقیقات برقرار است. ما با تخصص لازم به بررسی شبهات ادامه خواهیم داد. خاخام از اظهار نظر در مورد تحقیقات خودداری کرد، اما همسرش ادعا کرد که  او مردی عادل است که مورد تهمت قرار می‌گیرد.

 

لینک خبر: https://www.ynetnews.com/article/bkm559bpr

→ خواندن مطلب قبلی

کشته شدن 10 سرباز صهیونیست در شجاعیه

خواندن مطلب بعدی ←

آیزنکوت: نتانیاهو هیچ برنامه‌ای برای جنگ با حزب الله ندارد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *