ابوحمزه: ما اهل جنگ هستیم و تا پیروزی ادامه می‌دهیم

ابوحمزه: ما اهل جنگ هستیم، مهم نیست چقدر طول بکشد.

ابوحمزه، سخنگوی نظامی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین گفت: خودروهای اشغالگر اسرائیل به لطف وسایل انفجاری ما در کنار جاده غزه به زباله تبدیل شده است.

وی در یک سخنرانی ویدئویی که شامگاه سه‌شنبه پخش شد، گفت: ما همچنان بر عهد خود ایستاده‌ایم که هر چقدر هم که طول بکشد، اهل جنگ و رسیدن پیروزی هستیم.

ابوحمزه ادامه داد: مواد منفجره دست ساز، تانک‌ها و خودروهای اشغالگر را در شجاعیه، تل الحوا و طولکرم مشتعل کرد و سربازان آن را در برابر قدرت رزمندگان ما مانند ملخ فراری داد.

سخنگوی نظامی گردان‌های قدس همچنین نیروهای اشغالگر را به حملات بیشتر در محورهای نتزاریم و فیلادلفیا تهدید کرد و گفت: مقاومت ما و مردم ما در این محورها به شما گل رز هدیه نمی‌دهند و بار دیگر به همه خوش‌آمد می‌گوییم.

وی تاکید کرد: رزمندگان گردان‌های قدس اخیرا توانستند علاوه بر کمین، با تله‌های انفجاری و مواد منفجره، ده‌ها نفر را کشته و زخمی کنند. وی گفت: پیام روشن گردان‌های قدس به شما: در سرزمین ما جایی برای شما نیست.

ابوحمزه با تاکید بر اینکه مقاومت همچنان به بمباران  دشمن در کرانه باختری، غزه، لبنان و سوریه ادامه می‌دهد، گفت: مقاومت در میدان حاضر و تأثیرگذار است و هر کدام در جایگاه خود در کرانه باختری، غزه، لبنان و سوریه به وظیفه خود عمل می‌کنند. در حالی که نیروهای مقاومت به عقب راندن نیروهای دشمن در تل الحوا و رفح ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت هنوز در همه جبهه‌ها از نوار غزه تا کرانه باختری تا سوریه و لبنان حملات سهمگینی را علیه نیروهای اشغالگر انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: اشغالگران در تلاش هستند تا با بمباران غیرنظامیان در خان یونس، نصیرات و الشاطی، علاوه بر جنگ قحطی در شمال بی‌دفاع، شکست خود را در میدانی بپوشانند.

وی افزود: بیت‌المقدس، فلسطین و غزه بار دیگر، بدون تردید، باطل بودن رژیم‌های ظالم جهانی و آمریکایی را آشکار کردند و این امر مستلزم تشکیل جبهه واحد اسلامی عربی برای از بین بردن است

وی افزود: آزادی اسرای فلسطینی همچنان اولویت اصلی مقاومت است و افسران پلیس اسرائیلی دروزی را به شکنجه و آزار فلسطینیان در زندان‌ها متهم کرد.

وی با بیان اینکه زندانیان فلسطینی در معرض هولناک‌ترین انواع آزار، شکنجه و تحقیر توسط پلیس دروزی قرار می‌گیرند، از بزرگان این فرقه خواست تا از این رفتار که امروز، فردا یا هر موردی به پاسخ‌های تلافی جویانه منجر می‌شود، دست بردارند.

ابوحمزه با تاکید بر اینکه آزادسازی اسرای فلسطینی همچنان سرلوحه اولویت‌های مقاومت است و آزادی آنان با وجود استکبار دشمن اجتناب ناپذیر است، خاطرنشان کرد: مقاومت تا شکست اشغال با تمام امکانات ادامه خواهد داشت.

 

لینک خبر:.https://www.alwatanvoice.com/arabic/news/2024/07/17/

→ خواندن مطلب قبلی

خانواده گروگان‌ها: اول معامله، سپس سفر به آمریکا

خواندن مطلب بعدی ←

نماینده خریدی کنست: ما دولت را ترک نمی‌کنیم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *