۳۱ شهریور ۱۴۰۳

تشکیل یگان جدید ارتش اسرائیل برای مقابله با حزب الله

ارتش اسرائیل از تشکیل یگان جدید برای مقابله با حزب الله خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا از تشکیل یک واحد جدید موسوم به پارا با هدف جلوگیری از نفوذ مقاومت حزب الله به شهرک‌های شمالی خبر داد.

کانال 14 عبری گزارش داد که این واحد متشکل از سربازان ذخیره ساکن در منطقه جولان است که به آنها تعهد قوی برای محافظت و دفاع از شهرک‌های خود می‌دهد.

این گزارش می‌افزاید: ارتش اسرائیل با بهره گیری از تجربه‌های عملیات‌های قبلی، واحد واکنش سریع را در جولان راه اندازی کرد و سخنگوی ارتش اسرائیل در تشریح اهداف این یگان که شامل تقویت دفاع مرزی است، شرکت کرد و بر نقش حیاتی آن در تامین امنیت مناطق مرزی تاکید کرد.

یگان جدید اولین تمرین خود را که شامل شلیک مستقیم و شبیه سازی سناریوهای مختلف بود، هفته گذشته انجام داد.

فرمانده یگان، رزمایش را با ارسال این پیام صریح به سربازان آغاز کرد: ما همه ساکنان منطقه و در معرض تهدید هستیم و برای من این خلاصه کننده ماهیت ماست. وقتی از خانه و خانواده خود محافظت می‌کنید، نیازی به انگیزه اضافی ندارید.

کانال 14 تشریح کرد که یگان پارا افزوده جدیدی است و جایگزینی برای هیچ یک از گردان‌های فعلی ارتش اسرائیل نیست، زیرا از طریق همکاری با واحدهای ذخیره، دفاع مرزی را تقویت می‌کند. این یگان متشکل از سربازان محلی است که قبلاً در مواضع رزمی خدمت کرده‌اند.

در طول چهار ماه قبل از تأسیس یگان، اصول عملیاتی متناسب با ماهیت منطقه تدوین شد و فرماندهان با همتایان خود در سایر واحدهای واکنش سریع مشورت کردند تا نظریه‌های ارزشمندی به دست آورند.

فرمانده یگان تأیید کرد که ممکن است غافلگیری رخ دهد، اما یگان برای مقابله با آنها آماده است، افزود: ما برنامه‌هایی را برای دشمن آماده می‌کنیم که او را غافلگیر خواهد کرد.

 

لینک خبر: https://www.now14.co.il

→ خواندن مطلب قبلی

آماده‌باش اسرائیل برای پاسخ احتمالی ایران

خواندن مطلب بعدی ←

توزیع تلفن‌های ماهوارهای بین وزرای کابینه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *