۳۰ شهریور ۱۴۰۳

کشته شدن 3 پلیس اسرائیلی در الخلیل

سه پلیس صهیونیست در غرب کرانه باختری کشته شدند.

سه تن از نیروهای پلیس اسرائیل صبح روز یکشنبه در عملیات تیراندازی در نزدیکی ایست بازرسی ترقومیا در غرب الخلیل کشته شدند. ارتش اسرائیل از ترور عامل آن خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از ترور عامل عملیات پاسگاه ترقومیا پس از محاصره وی در خانه‌ای متروک در منطقه المحوار در نزدیکی مقر سرویس‌های امنیتی فلسطین خبر داد. این محاصره حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید و در نهایت مهند محمد محمود 34 ساله بر اثر گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

نیروهای اسرائیل پیکر شهید را مصادره کردند.

علی‌رغم عقب نشینی رژیم اشغالگر از محل درگیری، خودروهای نظامی آن همچنان در حال هجوم به مناطق الخلیل و بستن راه‌های اصلی در میان ادامه عملیات جستجو و بازرسی در مناطق غربی و جنوبی شهر هستند.

قبل از اعلام خبر ترور عامل این جنایت، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که افراد مسلح فلسطینی در نزدیکی ایست بازرسی ترقومیا به سمت چندین خودرو از جمله یک خودروی پلیس تیراندازی کردند که در نتیجه سه نفر کشته شدند. رادیو ارتش اسرائیل گفت که سه کشته از نیروهای پلیس هستند.

به گزارش رادیو ارتش، دو افسر از فاصله صفر مورد اصابت قرار گرفتند. یک منبع نظامی گفت که مجرمان دارای سطح بالایی از قابلیت نظامی بودند که نشان می‌دهد آنها به یک هسته سازمان یافته وابسته به حماس، جنبش جهاد یا هر دو (مشترک) تعلق دارند. در همین حال، رادیو کان اعلام کرد که افراد مسلح 11 گلوله به سمت خودروی مورد نظر در ایست بازرسی شلیک کردند.

 

پیوند خبر: https://www.ynet.co.il/news/article/r1ecp1zh0#autoplay

→ خواندن مطلب قبلی

بن گویر خواستار کشتن زندانیان فلسطینی شد

خواندن مطلب بعدی ←

انتقاد اسموتریچ از اعتصاب سراسری روز دوشنبه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *