۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تجارت تصاویر برهنه زنان در تلگرام

تصاویر برهنه زنان اسرائیلی بدون رضایت آنها در یک کانال تلگرامی خریدوفروش می‌شد.

دفتر دادستانی منطقه تل‌آویو این هفته کیفرخواستی را علیه یک فرد ۳۵ساله اهل تل‌آویو، به دلیل مدیریت گروه‌های مخفی در تلگرام که در آن عکس‌ها و فیلم‌های جنسی 25 زن جوان که نیمی از آنها زیر سن قانونی بودند، بدون رضایت آنها توزیع می‌شد، تنظیم کرد.

طبق گزارش کانال 12، او برای هر عکس یا ویدئو صدها شکل دریافت می‌کرد قربانیان در شهادت‌های خود، آزار و اذیت شدیدی را که از زمان توزیع عکس‌هایشان در فضای مجازی تجربه کرده‌اند، فاش کردند.

در کیفرخواست ادعا شده است که این شخص 16 گروه تلگرامی با 2100 کاربر را اداره و در آنها محتوای جنسی – فیلم و عکس – پخش می‌کرد. او هر عکس یا ویدیو را به مبالغی از 250 تا 500 شکل می‌فروخت و ده‌ها هزار شکل درآمد داشت.

یکی از شاکیان در اظهاراتش به پلیس گفت: بعد از انتشار عکس‌ها، من مورد آزار و اذیت جنسی شدید قرار گرفتم. مردان با انواع پیشنهادها جنسی به من نزدیک شدند. دانش‌آموزان مدرسه من، تصاویر برهنه من را دیدند. دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. احساس شرمندگی و خجالت زیادی دارم. نمی‌دانم چگونه این عکس‌ها و فیلم‌ها به دست این شخص رسید.

یکی دیگر از شاکیان گفت که پس از دیدن فیلمی از دوش‌گرفتن برهنه‌اش در تلگرام، خودزنی کرده است. وی توضیح داد که در شبکه‌های اجتماعی مورد آزار و اذیت جنسی شدید مردان قرار گرفته است. وی افزود: مجبور شدم اکانت اینستاگرامم را تغییر دهم تا دیگر آزارم ندهند. دچار حملات پانیک شدم. تحت درمان روانپزشکان هستم. او زندگی من را نابود کرد.

متهم، پایگاه داده‌ای از هزاران عکس و فیلم از زنان اسرائیلی که بسیاری از آنها زیر سن قانونی بودند، در تلفن‌های همراه خود داشت. او عکس‌ها و فیلم‌های برهنه دختران مذهبی و خریدی را که بدون اطلاع آنها توسط دوربین‌های مخفی گرفته شده بود، در گروه تلگرامی خود با نام گروه دوست‌یابی و جنسی Obito می‌فروخت.

متهم در پی تحقیقات مخفیانه پلیس دستگیر شد. وی به اتهامات آزار و اذیت و تجاوز جنسی، نقض حریم خصوصی و اشاعه فحشا دستگیر شد.

 

پیوند خبر: https://www.mako.co.il/men-men_news

→ خواندن مطلب قبلی

خشم فزاینده مردم نسبت به سخنان نتانیاهو

خواندن مطلب بعدی ←

گزارش وضعیت بهداشت پس از 7 اکتبر

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *