۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ازسرگیری پروازهای گروه لوفت‌هانزا

پروازهای گروه لوفت‌هانزا به اسرائیل ازسرگرفته می‌شود.

گروه لوفت‌هانزا که متشکل از خطوط هوایی لوفت‌هانزا، اتریش ایرلاین، بروکسل ایرلاین، سوئیس و یورووینگز است، اعلام کرد که پس از یک ماه تعلیق، از پنجم سپتامبر پروازهای خود را از و به اسرائیل از سر می‌گیرد.

پس از حادثه مجدال شمس گروه لوفت‌هانزا اولین شرکتی بود که تغییرات را اعلام کرد و با لغو پروازهای فرانکفورت – اسرائیل و اسرائیل – مونیخ و فرانکفورت شروع کرد. به‌تدریج لغو پروازها را به بیش از یک ماه افزایش داد. از جمله خطوط هوایی دیگر همچون یونایتد، دلتا، رایان‌ایر و ایزی‌جت بودند که پروازها را لغو کردند و خدمات خود را ازسرنگرفتند.

گروه لوفت‌هانزا همچنین پروازهای خود را به سایر مقاصد منطقه از جمله بیروت، تهران، عمان و اربیل لغو کرد. تعلیق پروازها به بیروت در حال حاضر قرار است تا 30 سپتامبر ادامه داشته باشد. پروازها به عمان و اربیل در 27 اوت از سرگرفته‌شد. ازسرگیری دوباره پروازهای لوفت‌هانزا از مبدا و به مقصد تل‌آویو هنوز مشخص نیست و بلاتکلیف است.

لوفت‌هانزا بزرگ‌ترین گروه هوانوردی در اروپا است و متعلق به بزرگ‌ترین اتحاد هوانوردی در جهان، Star Alliance است. لوفت‌هانزا نیز مانند سایر خطوط هوایی بین‌المللی جدا از توقف کوتاهی پس از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در 13 آوریل داشت، پس از 7 اکتبر تمامی پروازهای خود را به اسرائیل متوقف کرد.

 

پیوند خبر: https://en.globes.co.il/en/article-lufthansa-group

 

→ خواندن مطلب قبلی

کرانه باختری؛ دومین میدان جنگ

خواندن مطلب بعدی ←

جلسه تعیین بودجه 2025

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *