سفر بی‌موقع نتانیاهو به نیویورک

برنامه‌ریزی برای سفر نابه‌هنگام نتانیاهو به نیویورک خشم مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

در بحبوحه تشدید درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله و حملات گسترده به قلب اراضی اشغالی، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأیید کرد که وی امشب به مجمع‌عمومی سازمان ملل در نیویورک خواهد رفت.

پس از انتقاد شدید یکی از وزرا از تصمیم نتانیاهو به دلیل وضعیت متشنج امنیتی و درگیری‌های مداوم با حزب‌الله دفتر نتانیاهو اعلام کرد که این پرواز به فردا موکول می‌شود.

در گفت‌وگو با کانال 12 نیوز، یکی‌از وزرای رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، از انتخاب نتانیاهو برای ایراد سخنرانی خود در مجمع عمومی به جای تفویض این کار به یک مقام عالی رتبه دیگر مانند وزیر امور خارجه یا سفیر اسرائیل شگفت زده شد. این وزیر با تندی گفت: این اقدام کاملا غیرمسئولانه است.

هیئت اسرائیلی به ریاست نتانیاهو امشب ساعت 24 به نیویورک سفر می‌کنند تا روز جمعه ساعت 9 صبح به وقت نیویورک (16:00 به وقت اسرائیل) نتانیاهو در مجمع سازمان ملل سخنرانی کند.

دفتر نخست‌وزیری اعلام کرد: نخست‌وزیر نتانیاهو به‌جای امشب، پنجشنبه عازم آمریکا خواهد شد و شنبه‌شب بازمی‌گردد. همچنین در طول سفر، نخست‌وزیر با مقامات امنیتی برای بحث در مورد ادامه حملات در لبنان رایزنی خواهد کرد.

دنی دانون، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، به رادیو FM103 گفت: سخنرانی نخست‌وزیر در سازمان ملل مهم است. دیروز یک سری سخنرانی‌های سخت علیه اسرائیل شنیدیم. نخست‌وزیر می‌تواند جنگ را در مسیر ورود و خروج از ایالات متحده مدیریت کند. من به تصمیم او اعتماد دارم.

 

پیوند خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/396707

→ خواندن مطلب قبلی

بحران بودجه و بهره کشی از مالیات

خواندن مطلب بعدی ←

موشک حزب‌الله به تل‌آویو رسید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *