حمله با تخم مرغ به پدر گروگان

فعالان حزب راست به پدر یکی از گروگان‌ها حمله کردند.

پدر یکی‌ از گروگان‌ها اسرائیلی که شامگاه چهارشنبه به یک مراسم جشن به میزبانی حزب لیکود دعوت شده بود، خارج از مراسم با تخم مرغ و توهین مورد حمله معترضین قرار گرفت. این مراسم در نتانیا و با حضور وزرا و اعضای کنست برگزار شد.

ال البانگ پدر گروگان لیری است. وی پیش‌تر در کمپین خود برای تحت فشار قرار دادن دولت تظاهرات برپا می‌کرد. مهاجمانی که تخم مرغ‌ها را پرتاب کردند، شناسایی نشدند و علاوه بر البانگ افسر پلیسی را در نزدیکی محل برگزاری جشن مورد هجوم قرار گرفت.

البانگ به خبرنگاران گفت که مرتباً پیام‌های تهدیدآمیز دریافت می‌کند، مورد ضرب و شتم و دشنام قرار می‌گیرد.

وی افزود: من به اینکه چیزی به سوی من پرتاب شود، عادت کرده‌ام. من بسیار پوست کلفتم؛ اما چرا به سمت پلیس تخم مرغ پرتاب می‌کنید؟

قبل از اینکه مخالفان جناح راست دوباره در تلویزیون زنده شروع به سرزنش او کنند و پخش را مختل کنند، آلباگ به پخش کننده عمومی کان گفت که این من را بیشتر ناراحت کرد.

الی دلال، عضو حزب لیکود، که در این مراسم در نتانیا حضور داشت، گفت که رئیس جمهور اسحاق هرتزوگ با او تماس گرفته و از او خواست تا با آلباگ صحبت کند و افزود که انگار به سمت او نیز تخم مرغ پرتاب شده است.

به نقل از سایت خبری وای نت، دلال گفت: من نمی‌دانم چه کسی به سمت ما تخم مرغ پرتاب کرد. من تمام خشونت‌ها را محکوم می‌کنم و فرقی نمی‌کند از کدام طرف باشد. در طول سخنرانی‌ام گفتم بدون بازگشت همه گروگان‌ها، پیروزی کامل حاصل نخواهد شد.

 

پیوند خبر: https://www.timesofisrael.com/hostages-dad-protesting

→ خواندن مطلب قبلی

اختلاف بر سر یارانه مهدکودک خریدی‌ها

خواندن مطلب بعدی ←

ممنوعیت حضور تیم المپیاد انفورماتیک اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *