حمله سنگین ارتش اسرائیل، هدف ترور حسن نصرالله

ارتش اسرائیل به مقر مرکزی حزب‌الله حمله کرد.

ارتش اسرائیل روز جمعه اعلام کرد که مقر مرکزی حزب‌الله را در قلب حومه جنوبی بیروت بمباران کرده است. رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که هدف اصلی حمله، حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان بود.

دانیال هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که نیروی هوایی به مقر اصلی رهبری حزب‌الله حمله کرده است. وی بر ادامه هدف قرار دادن آنچه که او به‌عنوان اهداف تهدیدکننده شهروندان اسرائیل توصیف کرد، تأکید کرد.

رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که هواپیماهای اف-35 این حملات را با استفاده از بمب‌های سنگرشکن انجام دادند که هدف، مقر حزب‌الله و هدف اصلی، رهبر حزب‌الله، حسن نصرالله بود.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که برای بمباران حومه جنوبی از بمب‌های 2000 پوندی با وزن استحکامات استفاده شده است.

شبکه تلویزیونی اسرائیل به نقل از منابعی اعلام کرد که هنوز مشخص نیست که حسن نصرالله در زمان بمباران در مقر فرماندهی مرکزی بوده است یا خیر.

این مقام رسمی به نقل از یک مقام ارشد گفت که اسرائیل به ایالات متحده آمریکا در مورد بمباران حومه شهر اطلاع داده است.

رادیو ارتش اسرائیل نیز به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی، سرویس‌های اطلاعاتی و آمبولانس‌ها در سراسر اسرائیل در حالت آماده‌باش هستند.

رسانه‌های عبری اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو، پس از اطلاع از این موضوع، کنفرانس مطبوعاتی در مقر سازمان ملل را قطع کرد.

ارتش اشغالگر در بیانیه‌ای کوتاه در «ایکس» اعلام کرد که بر اساس ادعای خود به مقر مرکزی حزب‌الله که در زیر ساختمان‌های مسکونی در قلب حومه جنوبی بیروت قرار دارد، حمله کرد و افزود: تا این لحظه، نصرالله در آنجا حضور داشت.

 

پیوند خبر: https://www.jpost.com/breaking-news/article-822095

→ خواندن مطلب قبلی

تهدید و ادامه نسل‌کشی خلاصه سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *