۳۰ شهریور ۱۴۰۳

کشف جسد برادر و خواهر اهل طبریه!

جسد دو مفقودی که در سیل غرق شده بودند پیدا شد؛ یک برادر و خواهر اهل طبریه.
یک روز پس از آن که سه مرد جوان که در نزدیکی نهال تزیچور با خودرو در حال حرکت بودند گزارش دادند که در سیل گرفتار شده‌اند و ناگهان تماس آنها قطع شد. ارتش اسرائیل اعلام کرد که اجساد دو تن از آنها – سحر و مایان اسور اهل طبریه – پیدا شده بود. همچنین اعلام کردند که تیم‌های امدادی اجساد دو مرد مفقودی را که بعد از ظهر امروز در سیل در آراوه غرق شده بودند،را هم پیدا کردند.

صبح امروز یکی از سه جوان به نام شای داهان 20 ساله اهل طبریه را در وضعیت خوبی پیدا کردند و به بیمارستان سوروکا در بئرشبع ارجاع داده شدند و همزمان تیم های آتش نشانی و سایر نیروها به عملیات جستجو برای یافتن محل ادامه دادند و همانطور که گفته شد اجساد دو گمشدۀ دیگر هم اکنون پیدا شده است.

مادر برادران آسور صبح امروز ساعاتی قبل از بی‌جان شدن آنها گفت: “از شما خواهش می کنم، دعای خیر کنید، دعا کنید.” به گفته یکی از کارشناسان واحدهای امداد و نجات، جستجو برای یافتن دو مفقود شده حتی پیچیده‌تر و دشوارتر از جستجو برای قربانیان فاجعه نهال تسفیت بود. از آنجایی که مسیر رودخانه گم شده و اکنون بخش های زیادی از آن خشک شده است، جستجوها هم به صورت پیاده و هم با کمک هواپیماهای بدون سرنشین و پلیس و ارتش انجام می شود.

لینک خبر: https://www.ynet.co.il/news/article/hjnyeamfn#autoplay

→ خواندن مطلب قبلی

خاموشی روشنفکران

خواندن مطلب بعدی ←

صورتت را سیاه رنگ کن؛ موزیک ویدیوی نژادپرستانه دانشجویان استودیو هورو

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *