۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دستورالعمل‌های انتزاعی سازمان زنان و زایمان اسرائیل

پس از زلزله ، سازمان ماماها در اسرائیل، که نماینده 1400 ماما در بیمارستان‌های دولتی اسرائیل، ماماهای خانگی و محلی است، دستورالعمل‌هایی را برای زنان باردار در تمام مراحل، از جمله زنانی که به‌تازگی زایمان می‌کنند، منتشر کرد. سازمان ماماها با تاکید بر اینکه باید دستورات فرماندهی جبهه داخلی را رعایت کرد، می‌افزاید: بسیاری از اوقات آماده‌سازی و سازماندهی از قبل برای وقوع زلزله باعث ایجاد آرامش درونی می‌شود. این دستورالعمل های اطمینان بخش منتشر شده توسط سازمان ماماهای رژیم صهیونیستی است:

  1. در صورت نیاز به تخلیه فوری، با یک کیسه کوچک آماده باشید.
  2. فهرستی از شماره تلفن‌های مهم تهیه کنید و وضعیت را با اعضای خانواده در میان بگذارید. گفتگو و آمادگی ممکن است به برخی از مادران در کاهش سطح اضطراب کمک کند.
  3. تماشای تلویزیون ممکن است در برخی از زنان باعث استرس و اضطراب شود که هم مادر و هم جنین را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین، اگر به نفع شما نیست، اخبار و رویدادهای جاری را رها کنید و فقط به سراغ سریال مورد علاقه خود بروید.
  4. استفاده از تمرینات تنفسی، مدیتیشن یا آرامش توصیه می‌شود. البته، هر وسیله دیگری که زن از تجربه گذشته برای خود مؤثر و معنادار می‌داند، می‌تواند برای تمرکز او بر اینجا و اکنون استفاده شود. اگر مادر احساس می‌کند که اضطراب به طور قابل توجهی بر توانایی عملکرد او تأثیر می گذارد، توصیه می شود با یک متخصص در زمینه درمان تماس بگیرید.
  5. در صورت زمین خوردن یا آسیب، زن باردار در هر مرحله‌ای که باشد باید به زایشگاه نزدیکترین بیمارستان مراجعه کند. ماماها و کادر پزشکی شما را می‌پذیرند و آزمایشات حرفه‌ای را انجام می‌دهند تا مطمئن شوند که شما و نوزاد احساس خوبی دارید.
  6. سازمان ماماها توصیه می‌کند وسایل بسیار کمی را به بیمارستان بیاورید. توصیه می‌شود در کیسه کوچک یک مسواک، دمپایی، لباس زیر یکبار مصرف، یک دست لباس راحت قرار دهید و البته با لبخند و خوش بینی وارد آن شوید.
    لینک خبر:

https://www.kipa.co.il/%D7%94%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%93%D7%94/1151085-0/

→ خواندن مطلب قبلی

دموکرات ها از بایدن می خواهند که کمک به اسرائیل را مشروط کند

خواندن مطلب بعدی ←

دستگیری معترضان توسط پلیس

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *