۳۰ شهریور ۱۴۰۳

بیانیه هفدهمین هفته از اعتراضات

معترضان به اصلاحات قضایی دولت قرار است امشب برای هفدهمین هفته متوالی تظاهراتی را در سراسر این کشور برگزار کنند،و این درحالیست که این راهپیمایی چند روز پس از تظاهرات حامیان این طرح بحث برانگیز می‌باشد. سازمان دهندگان اعتراضات به اصلاحات قضایی گفتند که قصد دارند در واکنش به تظاهرات موافقان این قانون و پیش از تشکیل مجدد کنست، به نتیجه برسند. آنها در بیانیه‌ای پیش از راهپیمایی روز شنبه گفتند: “در طول تظاهرات در مرکز تل آویو، رهبران تظاهرات ملی روند اقدامات آتی را اعلام خواهد کرد.” در این بیانیه آمده است: “تنها یک خط دفاعی وجود دارد که اسرائیل را از دیکتاتوری جدا می‌کند و  آن صدها هزار شهروند مصمم در خیابان‌ها“.

مراسم اصلی اعتراضی امشب در تل آویو با سخنرانی قاضی سابق دادگاه عالی یورام دانزیگر و برنده جایزه نوبل شیمی، آرون سیچانوور برگزار می‌شود. رهبران معترضان «تحریک شدید» را که در راهپیمایی روز پنجشنبه اورشلیم در حمایت از برنامه‌های دولت برای تضعیف شدید قوه قضائیه به نمایش گذاشته شد، محکوم کردند.

لینک خبر: https://www.timesofisrael.com/ahead-of-17th-week-of-protests-leaders-slam-pro-overhaul-rallys-severe-incitement/

→ خواندن مطلب قبلی

الحاق کفر با مرگ فرزند

خواندن مطلب بعدی ←

دعوا سر پول ماست

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *